Ela11 doktorunla mutlaka konuş canım zaten kontrollerini o yapıyor düzenli sonra ameliyathaneye girdiğinde de rica et lütfen ben uyanmadan çıkarmayın de zaten sezaryende hemen çıkamıyorsun baya bir bekleme alanında bekletiyorlar doğum çok kısa ama bekleme olayı var sen uyurken bebekte sağlık kontrolüne giriyor benim 1 saati biraz geçmiş çıkmam aynı anda çıktık gözümü ilk açtığım da kızım vardı karşımda ebenin kucağında 😍🥰