Ela11 ben yeni Doğum yapmadım ama , ilk kızımı Devlette doğurdum. Doğurdum sonra çantalarımı getirdiler. Ben kendim giyindim. Sonra kızımı getirdiler bişeye sarılı onuda ben giydirdim. Yani özelde onlar yukıyorlar giydiriyorlar. Her devlet aynımı bilmiyorum. Sezeryan olursan zaten yanında refakatçı olur o yardım eder. Ben normal doğurdum herşeyi kendim yaptım. Refakatçi bile bırakmadılar.