ppmerlina Merhaba Bende de aynı durum var Bir kedim vardı başlarda zaten kumunu falan temizleme dedi Doktorum bana Ben sorduğumda Çünkü annelerin dokunmaması gerekiyormuş eşim temizlemeye başladı Benim kedim biraz Huylu bir kedi nasıl anlatılır bilmiyorum evin çeşitli yerlerini Çişini yapmaya başladı asla sözümüzü dinlemiyor kendi kafasına göre takılıyor Biz Bebekken almadık onu sahiplendik onu hani para bir ücretli almadık sahiplendik çok seviyorum çok seviyordum hala da seviyorum ilk evcil hayvanımız ama bugün maalesef sahiplendirmek zorunda kaldık Çünkü ben her gün halı her gün paspas her gün bir yerleri yıkamak zorundaydım hamileliğim ilerledikçe ağır geçiyorum 3 hamileliğim ve yapamıyorum hiç birinci ve ikinci hamileliğimi asla benzemiyor temizlik yapmak da zorlanıyorum bir gün temizlik yaparsam 3 gün 4 gün hasta yatıyorum detaylı temizlik asla yapamıyorum dediğim gibi her gün bir yerlere işiyor Neden bunu yaptığını bilmiyoruz çözüm bulamadık hiçbir şekilde böyle bizden uzaklaşmaya falan başladı Kendini sevdirmez işte balkona çıkıyordu balkonda yatıyordu eve geliyordu odasına çekiliyor oraya atıyordu O yüzden mecburen ondan vazgeçmem gerekti bebek olduğunda zaten benim 3 yaşında ve 4 yaşındaki çocuğun daha var bebek olduğunda da ilgilenemem diye düşündüm kirada oturuyoruz evimizde müsait değil o yüzden Mecburiyetten onu tekrar sahiplendirmek zorunda kaldık çok üzülüyorum Sabahtan beri hep aklım onda ama Elinden hiçbir şey gelmiyor sahiplendirmeden önce bile bir ihtimal dedim kalsın eşim almaya gelmişti eve Yine bir baktım daha dün yıkadım paspasa tekrardan çişini yapmış eşim de hani bu durum gerçekten benim de canımı sıkıyor dedi götürdü yani Ben sahiplendirdim demiyorum bu durum böyle yaşadığım için anlatmak istedim uzun oldu Kusura bakmayın Hakkınızı helal edin boş bir odamız vardı Orayı full ona ayırmıştık ama başlarda da hani bu durumu yaptığında kızgınlık dönemindeydi Yine geçer diye bekledik dedik galiba kızgınlık döneminde ama geçmedi geçmiyor koku çok fazla oluyor evin içinde yani o yüzden mecburiyetten gönderdim Çünkü o boş odayı oğlum ve kızıma yapmak zorundayım bebek geleceği için çok üzgünüm nasıl anlatılır tarif edilir bilmiyorum inanın sabahtan beri öyle onu düşünüp duruyorum