MomFunda Benim transfer olduktan sonra o ilk rahim ağrısı işlemin etkisi falan geçiyor ya yani hemen hemen ilk günden beri yaşadım diyebilirim. Ama hiç belirti yaşamayıp olumlu olan veya benim bahsettiğim belirtileri yaşayıp olumsuz olan da var tamamen bünyeyle alakalı bence. 🦋