Esayyy977 sizinle durumumuz birebir aynı😇 28 yaşındayım, ilk deneyimimiz, drumuz çift transfer yapmak istiyor fikrimi aldı 4 embriyomuz var ağustosta transfer olacağız inşallah ben iki taneye ılımlı bakıyorum inşallah ikisi de tutar sağlıkla ama şaans oranımızda artıyor böylece zaten benimkiler dondurulurken 2+2 tüp şeklinde dondurulmuş direk ikisi de çözülür🤭bir de ben aktif çalışıyorum, gurbette ailemden uzağım eşiminde işi zor göze aldık rabbim verir kolaylığını