Fatnur38 hatice42_ o nasıl doktor Allah aşkına neden almican hadi yüksek çıkmış nolcak bnde şuan sen gibiyim aynı valal bnmde bugün yüksek çıktı 200 bnde vuruldm smdi ev işi yapıyorum sonra kalanı da bürünüp kahvaltımı yapcam napalm böyle gidicek
hatice42_ Fatnur38 diyarbakır da bu doktor var diğerine randevu almak çok zor mecburiyetten gittim ama sürekli uğraşacağım diğer doktora randevu almak için
Merveaa29 hatice42_ 0312433 60 00 bu numarayı arayın size yaşadığınız bölgenin temsilcisinin numarasını verecektir
Merveaa29 Fatnur38 yok hep aynı bu ay 3 bin oldu normalde 1300 tl filan öderdim bnmki banka sigortası biraz saha imkanları fazla snn sigortanı bilmiyorum ama sgk yüz de 40 öder
Fatnur38 Merveaa29 anladm Canm ben sadce tır bir diyabetli gebeler için SGK ödüyor sandm sürekliliğinin olduğunu bilmiyordum bende hemen basvurayim
Merveaa29 hatice42_ hamilelikte değişiyor herşey dün 167 ünite vurulmuşum 55 ünitesi ek doz cnkü olmuyor bi anda tavan yapıyor bn şuan 34 haftalığım inanki daha zor küçücük bşyde fırlayıp gidiyor
Ve_ra Bende tıp2 diyabetim 35. Haftamdayım bebeğin göbek çevresi 30. Haftadan beri irileşmeye başladı. Şuan 3.5 hafta ileride. Şekerim 180leri çok nadir geçti gebelik boyunca ama 30. Haftdan sonra asla kontrol edemiyorum🥲
hatice42_ Ve_ra sağlıkla kucağımıza alım inşallah şeker hastalığı zor ama ben dünden bugüne daha iyiyim çok şükür dahada iyi olucam