Bulutlarda bende açlık sekerime göre yapıyorm mesela açlık 150 ise sen 7 doz yapınca bide yemek yicen o yedi doz olan sekerimi dusurcek yoksa yediklerinize karşımı gelcek belki bazıları yargılar smdi ama şeker hastaları biz kendi doktorumuz kendimiz olmalıyız yani sende bence öyle yap karbonhidrat sayımı eğitimi de aldm ama inanın hesap yapmak zor o sebebple sen kendini bilirisn mesela şöyle düşün 150 açlık sen yemek yicen sen önce o 150 yi açlık sınırına getircek dozu yapıp sonra yicegine göre artı doz yapcaksin burdan fazlada bisiler demek iştemiyorm cnki bazılari yargılar felan ama ben bu şekilde ikinci gebeliğim ve şekerle alakalı hiç sorun yasamadm