HzlBrls Efuli53 bende yorgan nevresim ve battaniye aldım Doğum haziranda diye paketide açmadım nasıl kumaşları dokusu güzellermi 😀
Aycann12 Cano96 ben Bebek battaniyesi bide nevresimi aldım ama mama sandaliyesini alamadım kaçırdım bulamadım hiç bir yerde ama bu Cumartesi şoka mama sandalyesi geliyo onu alcam