Cano96 ben mama sandalyesi ve bebek yorganı aldım çok hoşuma gitti onlar nevresim takımı ve battaniyesi pek hoşuma gitmedi keçeden gibi geldi battaniye tek yıkamada kumaşı ölecekmiş gibi fotoğrafı var ise sende atarmısın bana canım paketi açmamıza izin vermiyorlar da