Sizdenbirii1 ben bu şekilde kullanıyorum faydasını gördüm canım süt ürünüyle beraber kullanılmaması gerekiyor emilim için :) yani ilacı içip kahvaltı yaptığında illa ki kalsiyum içeren besinler tüketirsin ilacın faydası azalır ben o yüzden kahvaltıdan sonra içiyorum araya kalsiyum sokmuyorum