Sssbbbs canım ben çok çektim demir eksikliği ve kansızlıktan. Şuan 38+4teyim, ama hamilelik boyunca kullanmadığım ilaç kalmadı, bir türlü yükselmedi. Sürekli ilaç değiştirdik. Ferrum içtim, sonra sidefer iyi dediler ona geçtim, olmadı yükselmedi microfer dediler ona geçtim, oda hiç fayda etmedi. 9dan yukarı çıkmadı kaç ay boyunca. En son feramat diye bi ilaç aldım. Feramatı günde iki kez kullandım ve bir haftada kan 9dan 12ye yükseldi, ferritinim 3ten 18e yükseldi. Tavsiye ederim kesinlikle.