Selam kızlar dönemedim size bugün kusura bakmayın durumu kendi içimde kabullenmeye çalıştım. Maalesef kalp atışını duyamadık tok karnına gittiğim için kürtaj yapılamadı Pazartesi kürtaj olacağım 2.kez 😔sonrasında genetik testler felan yapılacakmış. İsyan etmiyorum çok üzüldüm ama hakkımızda hayırlısı buymuş Rabbimin bizim için daha güzel planları var biliyorum ♥️ umarım sizler duyarsınız hayırlısı ile evlatlarınızı kucağınıza alırsınız 🥰