Medosal Kızlar dün doktora gittim son regl tarihine göre 8 haftalık ama ultrasyona göre 6+1 haftalık hamileyim. Doktor geç döllenme olabilir demişti. Dün gittik Crl 3.82 ama kalp atışını karından da alttanda duyamadık doktor hiç iç açıcı konuşmadı durum hoşuna gitmedi pazartesi sabah tekrardan gel eğer kalp atışı duyamazsam kürtaj olacağımı söyledi önemli olan sensin dedi. Çok üzüldüm ağladım ama bugün daha iyiyim sadece ne yapacağımı bilmiyorum pazartesi duymadım diyelim biraz daha süre istemelimiyim ?
vilanelle Medosal ben CRL 6 mm iken kalp atışı duydum, 3.8 küçük gibi geldi, pazartesi duyarsın diye düşünüyorum her şey yolundaysa
Mutlu_Bir_Anne3 Medosal Beta verin tekrar, ona da bakması lazım ilerliyorsa beklemeli. 6+1 ise küçük o zaman duyulmaması normal. Benim de geç döllenmeydi, 7+3 de duyduk biz kalp atışını. İçinizi ferah tutun, dua edin. İnşallah pazartesi duyacaksınız🙏🏻🌸
yesimvera Medosal canm ben gittiğimde kese 6 haftalık ama bebek görünmedi boş gebelik diye korktum. Ama doktorum bazen kese ile bebek uyumlu olmayabilir dedi. 2 hafta sonra gittim 6+2 de kalp sesini duydum. Senin bebek mi kese mi 6 haftalık
Sultansultis ultrason cihazının kalitesi nasıldı? benim crl’ye göre 5+5 iken kalp atışı duyulmuyordu ama görüntüde kıpır kıpır görünüyodu, daha çok küçük duyulmaması normal demişti doktor ve kıpırtıyı göstermişti bana. 2 hafta sonra gittiğimde duyuluyordu
Busranur_mnts Medosal canım ben 7+0ken igttim 6+6 gözüktü kalp atışı duyulmadı 9+2ye randevu aldım 1 hafta 10 gün daha bekle duyarsın inşallah ptesi erken olabilir <3<3
Medosal Kızlar hepinize teşekkür ederim eğer süreç doktorun dediği gibi ilerlerse 2. Düşüğüm olacak :( Doktor iyi ama aynı doktorla kalmak istemedim eşimle yarın başka doktora daha gideceğim dua edin bana 😔
Derdideva Medosal bende aynı durumdayım canım doktor direk kürtaj dedi bende pazartesine kadar beklemek istedim ama beklemek doğru mu onuda bilmiyorum hoca sonuç değişmeyecek dedi inşallah sen kalp atışını duyarsın
Medosal Derdideva bende ondan korkuyorum beklerde bi zararı olursa çünkü doğuştan yarım rahimliyim hem rahmim yarım hemde tek tüplüyüm. Hakkımızda hayırlısı olsun umarım sende duyarsın <3
Biyiklikedi Medosal Umarım duyarsınız ve sağlıkla ilerler, ama geçen sene yaşadığım süreci anlatmam istiyorum. 6 haftalıkken gittim bebek göründü ama kalp atışı duyulmadı. Alttan bakmak istedi ben baktırmadım ama. 4 gün sonra hastalandım acile gittim enfeksiyon yüksekmiş hemen yatış verdiler 10 gün yattım ve 10 gün boyunca alttan muayene oldum ama kalp atışı oluşmadı maalesef. 8 haftalık olana kadad bekledi doktorlar. Devlet hastanesi olduğu için tabii tek doktorla kalmadı bir sürü uzman gördü ama 6.haftada kaldığı için gelişimide maalesef sonlandırdılar gebeliği. Bu süreçte de betam hiç düşmedi. Sizde de böyle olacak diye bir durum yok. Umarım da olmaz 🤲 ben 6 ay bekledim. 6 ay denedim senesine tekrar hamile kaldım.
Medosal Biyiklikedi çok geçmiş olsun zor bir süreçten geçmişsiniz ama sonu güzel bitmiş hayırlı olsun umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız :) peki bebekten dolayı mı enfeksiyon yaşadınız ?
Biyiklikedi Medosal Teşekkür ederim, evet zorluydu ama evde bekleyen bir kızım vardı Elhamdülillah onunla avuttum kendimi. Enfeksiyon ve bebeğin hiçbir bağlantısı yokmuş tamamen tesadüf. Mart ayı idi büyük ihtimalle soğuk algınlığından kaynaklıydı.
Medosal Ben bir güncelleme bırakayım buraya. Bugün başka bir doktora gittim çok yoğun bir hekim ama çok tatlı ve güzel ilgilendi. Oda alttan baktı net duyamadı ama görüntüden ben görüyorum biraz atış var gibi pazartesi çok erken 1 hafta bekleyelim dedi atış olmasa bile 8. Haftaya kadar karnında durabilir dedi ama olacak ben inanıyorum inşAllah dedi en azından bir nebzede olsa içimi rahatlattı. Cumartesi tekrar gideceğim bugün gittiğim doktora. Hepimiz için hayırlısı neyse o olsun kızlar nasibimizde varsa hayırlısı ile Anne olacağız bakalım <3
Biyiklikedi Medosal Çok çok sevindim. Bebek haftasıyla uyumlu ise olumlu olma ihtimali yüksek elbette.