enfla canim benim seker yuklemesinde soyle oluyr eger aclik sekerin yapildiginda yuksek cikarsa sana saten seker yuklemezler cunku senin normalde sekeri olan birisin sana seker yuklerlerse bide komaya girersin ama eger aclik sekerin yapildigin da sekerin yuksek degilse sana seker yuklerler cunku gebelikte gebelik sekeri cikiyor ve emin ol eger sekerin varsa ve sen onlem almiyorsa senin cocugun o ictigin sekerden daha cok risk altinda tabiki karar senindir ama ben oglumda yaptirdim sen daha iyi bilirsin ama bana kalirsa yapilmali