Mucizesin Ebruska ben 24. Haftadan sonra almadım rapora ihtiyaç yok. 24. Haftanı tamamladın mı nöbet verilmez
Sewo Ebruska Hamile öğretmenlere, hamileliğin yirmi dördüncü haftasından itibaren ve doğumdan itibaren bir yıl süre ile nöbet görevi verilmez. (Eski hali: Bayan öğretmenlere, doğumuna on iki hafta kala ve doğumdan sonra bir yıl nöbet görevi verilmez.)
seymaemrullah43 Ebruska ben aldım geçen hafta. 23 haftalık iken. Devlet hastanesinde kadın doğum doktoru verdi. Nöbet zor oluyor tutmak istemiyorum dedim hemen verdi.
Mucizesin Tutmayın arkadaşlar gerçekten nöbet kolay iş değil kendi ve bebeklerimizin sağlığı daha önemli dönem başı ilk hafta nöbet tuttum ve okulda çok yoruldum bebeğim üç gün hareket etmediğim endişelenmiştim. Doktor çok yorulduğundan dedi ☹️
Ebruska Mucizesin aynen oyle ben yoruldugum zaman da bebegim hareket etmiyo. Kendimden cok onu dusunuyorum cok korkuyorum bisey olur diye.
Mucizesin Ebruska Hocam bizimkiler de bir türlü anlamadı rapor gerekli dedi ta ki kurul toplantısında müdürün önüne çıkana kadar( yönetmeliği kendisi okudu ) . O vakit gerek yok artık dedi 😏
Ozozrr Ebruska Doğum doktorunuzun yazması gerekiyor. 24. haftaya girer girmez müdürüme haber verdim nöbet tutmama hakkım için rapor belge vs istemeden nöbetimi kaldırdı.
Sewo Kızlar size birsey soracam. Simdi benim erken dogum riskim var doktor ayakta durma dedi.3 gun dersim var ama ust uste cok yorucu. Resmi izinim 17 nisan da o zamana kadar doktorlar rapor vermiyor full yani iki heyet raporu lazim ve vermez ler. Heyet raporu alsam baska hoca dersime girer bende daha okula gitmeyecem diye kendilerini ayarlarlar. Ama 10 günlük raporlar alirsam program degismez baska hoca girmez dersime. Bu kez de öğrenciler magdur olacak. Şaştım kaldim ne yapacam.
Ebruska Sewo heyet raporu alamiyorsan normal rapor al kendini dusun canim. Emin ok hicbir idareci ogrencileri dusunmuyo
SelimsMom 24. Haftadan sonra nöbet veremez, yasal hakkınız sizin 🙋♀️ Yönetmeliği gösterin , sizden değerli değil hiçbir şey
Atlarlayasayan Ebruska 24. Haftadan itibaren nöbet görevi yazamazlar yasal olarak dilekçe yazın bence
Nsrn Merhaba arkadaşlar bende 13 haftalığım bazen derste sesimi yükseltiğimde karnımda Memik çekerken olan kasılma gibi bir kasılma oluyor sizinde olmuşmuydu?
Gamzelicious Nsrn oluyor O ya ben bir öğrencime sinirlenmiştim 14 haftalıkken çiğlik attım akşamına lekelenmem olmuştu. O da bana ders oldu. Asla ses tonumu yukseltmiyorum
gokceylmz Ebruska Ebruska ben de şuan 26 haftadayım. 24. Haftadan itibaren tutmuyorum. Müdürüm rapor da istemedi. Rapor almalısın bence
Burjucan Gamzelicious dilekçe yazdırdılar kendi isteğimle tutuyorum diye ki bir sıkıntım olmadığı için tutuyorum zaten 2 hafta sonra izne ayrılcam
Eva_twins Merhaba ben ikiz gebeeyim ben ilk 2-3 hafta nobet tuttum ama sonra sikinti yasayacagimi hissettigim icin kendi doktoruma soyledim direk fazla ayakta kalmasi tehlikelidir nobet tutmasi uygun degildir diye rapor yazdi ve nerdeyse 10. Haftamdan beri nobet tutmuyorum. Bence hic gerek yok o strese girmeye rapor alin idaryle de ugrasmamis olursunuz.
Meddythemama Burjucan bide iki nöbet ? 2. Sini ücretsiz tutuyosunuz demi. Başka hoca mı yoktu canım ? Size vermişler