Ebruska 23. Haftaya girmek uzereyim okul nobetleri artik cok yoruyor. Nobet tutmamak icin rapor alan var mi ? Aile hekimi yazabiliyor mu bu raporu ??
Elifffcik67 Ebruska bunu bende çok merak ediorum o yüzden şuracıkta bekleyim zira heryeri kokan 1500 öğrencili bi meslek lisesi öğretmeniyim 🤦🏻♀️
Burjucan Ebruska Bilgim yok ama sanmıyorum canım kadın doğumcun yazar ama söylesen bir ben 29 haftalığım çift nöbet tutuyorum bir de bana da hareket oluyor aslında iyi oluyor ondan almadım ben rapor
Sewo Ebruska canim al rapor ben 24 haftaya girdim pazartesi nöbetçiydim sali da ders vardi sali sancilandim hastahaneye kaldirildim rahim agzim kisalmis erken doğum riski var.kendini yorma. Bak simdi ben rapor alip gitmeyecem resmi iznim 17 nisanda 17 nisana kadar raporlar almam lazim. Çünkü doktor kalkma diyo ayağa
Sewo Ebruska 24 haftalil olunca doktor rapor veriyor resmi nöbet tutmama haftamız 24 hafta. Ama bazi müdürler rapor bile istemiyor nöbet istesen yazmaz. Artık nöbet ücret li ye tutan çıkar
senayck Burjucan aynen bende 30haftalik olcam tutmaya devam ediyorum sırf yürümek için hatta izne bile geç ayrılmayı düşünüyorum zaman olarak 32de ayrılmak kurtariyo ama 35 gibi ayrilcam bir sıkıntım olmazsa evde oturursam hem çok kilo alırım hem çok yerim hemde hareketsiz kalirim
Selvis Burjucan yönetmeliğe göre ilköğretim öğretmenleri 28. Haftadan itibaren , lise öğretmenlerine 24. Haftadan itibaren nöbet yazılmıyor bilginiz olsun. Ben 28 dw bıraktım sınıf öğretmeni olduğum için
Ebruska Sewo ben de boyle bisey olmasindan korkuyorum ya. Ben yoruldugum zaman bebek hareket etmiyo cok endiseleniyorum. Zaten ilk bebegimi kaybettim :(
Sewo Ebruska e doktoruna söyle bir yazi yazar okula verirsin. 24 haftayi bile beklemek zorunda degilsin
Ahsen1625 Ebruska Ritm bozuklugu bnde de var rabbim yardimcmz olsun..suan calismiorum haftaya bi okulda ucretli ogretmnlge baslayabilirim. brans anaokulu.bklm nasil oluck.post acmstim kimse bise yazmadi.size sorabilir miyim.14haftalik hamileyim simdi calsmya bslrsam dogum ucretinden faydalanir miyim.
Sewo Ebruska aynı durumdayız. Bende ilk bebeğimi kaybettim... canım ben lisedeyim delirtiler beni artık brans kimya ogrenciler imam hatip kimse dinlemiyor o yuzden sürekli ayaktayim susun diyorum geziyorum aralarda ki sussular . E sayısal ders hic oturulmuyorda.ben zaten sali günü okulda hissettim birseyler olduğunu. Adet sancisi gibi agrilarim oldu. Kasilmam oldu.
Sewo Ebruska hayir canim mevzuati yonetmeligi göster at müdürün önünü sacmalamasin.24 . Hafta da veremez artık. Daha gecen gün doktorum demisti 24 haftada veriliyor nöbet raporu
Shrnbcil Ebruska doktor raporunu kabul etmeme luksu yokki. Rapor tutarsam bebegimin sagligi tehlikeye girebilir. Sonucta öğretmeniz ve malesef nobetlerde sadece yürümüyoruz cocuklarla ugrasiyoruz. Kavgalari koşuşturmaları.
Selvis Ebruska aaa aaa şaka mı ? Ben gittim müdür yardımcısına artık nöbet tutmıcam 28 haftalık oldum dedim o tamam dedi rapor da istemedi. Çünkü yönetmelik var ortada size nasıl böyle bişi diyebiliyor. Lisede mi öğretmenlik yapıyosunuz liseler 24 itibari ile tutmuyo ilkokul 28 hafta
Minnoskiz Rapora gerek bile yok yasal hakkınız yonetmelikte var haftanız uygunsa müdürünüze artik nöbet tutmayacaginizi söyleyin yeter. Hamile birine zorla nöbet tutturacak kadar gıcık değildir müdürünüz 😊 oyleyse de alın tabi rapor
Sewo Minnoskiz böyle yapan müdürlerden nefret ediyorum. Zaten yasal hakkimiz gidip rapor alip hamile bayanı zorlamaktan zevk aliyorlar ve bu bayan öğretmeni yani biraz daha saygı anlayış ya...
Ebruska Minnoskiz bende baktim canim yonetmelik 28. Haftadan sonra okul nobeti verilmez diyo. Bizim okulda da milletin derdi nobet iste :(
Ebruska Sewo yaa cok gecmis olsun. Cok iyi anliyorum seni. Saglicakla kucagimiza aliriz insallah bebeklerimizi
Selvis Sewo maalesef 24 hafta lise öğretmenleri için geçerli. İlkokul yönetmeliğinde doğuma 3 ay kala yazıyor o da 12 haftadan 28 hafta ediyor. Sanırım bu arkadaş da sınıf öğretmeni müdür 28. Hafta dediğine göre
Sewo Ebruska amin amin ya insallah.doktorum da 24 haftasin cok erken bebek dogarsa ölür dogmamasi lazim deyince buz kestim..😔😔😔
AyseDuru @Ebruska idareyle konuşun bazı müdürler rapora gerek duymadan yazmayabiliyo ben 22.haftamda almıştım rapor kadın doğumcunuz yazabiliyor
Sewo Ebruska Hamile öğretmenlere, hamileliğin yirmi dördüncü haftasından itibaren ve doğumdan itibaren bir yıl süre ile nöbet görevi verilmez. (Eski hali: Bayan öğretmenlere, doğumuna on iki hafta kala ve doğumdan sonra bir yıl nöbet görevi verilmez.)