Fidannn1 Merhabalar cinsiyetleri öğrendiniz mi bizim bugün fetal dna ile 12+1 de öğrendik sonucumuzu erkek bebiş geliyor 💙
Merallonomikon Fidannn1 Ben de 12+1 ☺️ 2li test muayenemizde doktorumuz erkek gibi dedi haftaya tekrar gel bi daha bakalım dedi. 2 yaşında oğlum var birbirlerine çok iyi arkadaş olsunlar tek isteğim 🥰
AdenLina99 Fidannn1 ay bende o zaman yapıcam doğum daha cinsiyeti öğrenmedim bir kızım var bir oğlum olsun çok isterim 🩵 bu sene erkek senesi ama herhalde fenomenlerinde hep erkek 😀
Fidannn1 Leontiine bu sene sanırım karışık bir sene iki arkadaşımın da kız çıktı sonuçları 😂 Amin inşallah 🤲Ultrasonda mı gördünüz
Leontiine Fidannn1 ay umarım ama ben şey diye düşünüyorum biz önden biliyoruz ya ondan rahat rahat gösteriyorlar bilmesek kesin saklarlar kendilerini🤣🤣 amaaan zaten biliyorlar açarlar ahahaha
Defnevekardesi @Fidannn1 merhaba, bende 11+2 hamileyim çarşamba günü Fetal dna yaptırıcam siz hangi laboratuvara yaptırdınız acaba kaç günde sonuçlandı
Fidannn1 Defnevekardesi genoks firmasına yaptırdım 5 iş günü dediler cuma vermiştim çarşamba sonucum çıktı
DiplomaliEvHanimi 2lide radyoloji uzmanı kıza benzoyo dedı ama doltorum bısey semedı 1 kızım var 4.5 yasında bakalım
birmayismasali Fidannn1 10+6 🐣 Allah nasip ederse Ocak ayının son haftası gibi doğacak insallah. Fetal dna için yarın kan vereceğim. Hepimiz bebislerimizi sağlıkla kucağımıza alalım insallahhh💕