Dlrm incicicegi Banada hastane uzak olduğu için sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlediler başka bir şey yapamadıkları için ama çok şükür çok güzel atıyordu kalbim kurban olduğumun 🤗🤗 senin adına da çok sevindim canım biz galiba biraz evhamlı anneler olacağız 🤪🤪
Ela11 incicicegi düz uzan bir saat dinle bebeğini benimde öyleydi 1 hafta ilerideyim senden şuan içimde fırtınalar koparıyor hatta rahmimi bile zorluyor ağrım oluyor ben şuan ne zaman uyuduğunu ne zaman uyandığını hissediyorum
incicicegi sirin41 sağlik ocaginda cok zor duydu kalp atislarini acile geldik ultrasyondan bakti nts ye filan soktular gayet iyi dedi için rahat etsin istersen bigün yatiş veriyim takip edelim ne olur ne olmaz dedi bnde tamm dedim yatiyorum suan canim çok şükür iyi oldugunu duydumya Allah herkese hayirli sağlikli evlatlar nasip etsin😊😊
tugce4161 incicicegi 37.haftaya gireceğim hala yasiyurm o durumu seni çok iyi anlıyorum cnm bende kaç kere doktora kaç kere sağlık ocağına gittim ama sağlık ocağındaki ebe sağolsun sen hergjn gel bakalım dedi biliyor çünkü daha önce dusuklerim olduğunu Rabbime emanet anne olmak çok zor gerçekten sürekli hareket takibi yapıyorm hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli kucagimaza alalım inşallah ama demek ki buuyorlar yada çok hareketli bebek değiller doktorum bana kızıyor artık çok stres yapıyorsun diye dedim artık baba çok gitmeyin 5. Gebeligim sağolsun artık bişey demiyor😊
sirin41 incicicegi aminn ya ben bugün otobüse yetişmek için kostirdum Bi beş saniye aklım hala orda acaba bebeğim iyi mi Bi daha onu düşünmeden hareket etmicem
ebru23 incicicegi benimkide oyle cok hareket etmiyo ama ama bazen geriliyo oynuyo gun icinde bi kac kere az az 30+4 deyiz biz de
EliffCandan incicicegi korkutmak gibi olmadın ben bi dönem hastanede yattım yanımdaki bayanında böyle bebek hareketleri azaldı nts bağladılar bebeğin kalp atışı yavaşlamış ertesi gün Doğuma aldılar ihmale gelmeyecek bir konu
Ozy incicicegi cukulata ye sola yat ve bir saat kalkma ayaga telefonunla ugras hicbi hareket yoksa doktora git O haftalarda bendede olmustu bebegin esi önüne gecmisdi ondan hissetmiyormusum ama düzeldi sonra bence beklme fAzöa doktor a git