Medihhaaaa canım o kasma hep bebeğin yaptığı bir şey sanılıyor. Korkutmak istemem ama rahim kasılması aslında. Bende ilk 19. Haftada olmustu. Bir yerde toplanıypr gibi, top gibi avucuma geliyordu. Dr magnezyum kalsiyum vermişti, bir de bol su iç demişti. Niyetim korkutmak değil yanlıs anlama ama doktoruna mutlaka görün. Sağlıkla kavusmak nasip olsun hepimize 🙏