Cennet55 amin inşallah 🙏 seninde göz açıp kapatana geçer. Doğum için bir anlaşma yapmadık daha ama haziranın sonu gibi fiyatları sormuştuk indirimimiz var o haliyle normal 18- sezaryan 24 demişlerdi sanırım ekstra şeyler istersen de ekstra ücret tabi