katlav kan olmadığında ağrılar beni çok korkutmuyor açıkçası sadece günlük işlerime engel olduğu için rahatsız oluyorum çünkü evde hiçbir iş yapamıyorum bir saat ayaktaysam bir saat geçmesi için uzanmak zorunda kalıyorum ama şiddetlenmediği süreçte uzanmayı da çok kendime alıştırmıyorum çünkü nasıl başlarsa öyle gider olabildiğince hareket halinde olmaya çalışıyorum bu dönemde çünkü çok hareketsiz kalan bir insan değilim hareketsizlik bana göre değil sağlıklı olsun gerekirse bütün gün yatarım doğurana kadar do o acıyı çekebilirim sağlığı yerinde olsun yeterli Rabbim hepimizin evladını korusun ♥️🤲