Redak 32+2 yim. Çatlamam olmadı ama önceki gebeliklerimde çatladığım için bence 😀ilk gebeliğimde 30dan sonra başlamıştı. Halsizlik yok şimdilik aşırı kilo almadım ondan olabilir. Hatta tatile çıktım bu halimle şehir şehir gezip çadır kampı yapıyorum 🙈felaket bi enerji var üstümde. Doğuma doğru ağırlaştıkça zorlaşır işler büyük ihtimalle o zamana kadar ne kadar gezsem kâr☺️