mrvrm Days comfort erken gebelik testi. İlk 10 dakika çıkmayınca moralim bozuldu attım bir köşeye. Açıkçası tam olarak ne zaman çıktı bilmiyorum. Ben 1 buçuk saat sonra baktım böyle. Kâğıtta yarım saatten sonra atın çöpe yazıyor. Acaba yarım saatte çıkmış olabilir mi ki? Ya da kuruma mı bakar mısınız
Nur8893 mrvrm Canım var gibi duruyor ama bu markayı kullanmadığım için hiç kurumamı bilemiyorum İnşallah pozitiftir 😘
Bir1kelebek mrvrm bata ne kadar var canım bilemedik bizde ya inşaAllah vardır hemencik bir test daha yap🥰
zeynepulker0 mrvrm ama kendiniz diyorsunuz zaten ne kadar zaman geçtiğini testlerin ilk 3 ve en geç 5 dakikada çizgi çıkar ilk 5 dakikasında önemli çizgi
mrvrm hudacebecioglu ayy innovita ve laboquick var. İnnovitada dün çıkmamıştı diye bugün onu yapmaya cesaret edemedim. Bunu aldım bugün. Bu da ilk başta bembeyazdı. Sonra olmuş ne olmuşsa. O yüzden çok güvenmek de istemiyorum ama diğer testleri de yapmaya korkuyorum 🥲🥹
mrvrm Bir1kelebek 4 gün var canım. Hemen innovita test yaptım bir de elimde son bir ovulasyon testi kalmıştı freely marka. İkisini aynı anda yaptım. Ovulasyon koyu çıktı. İnnovitada da gölge çıktı. Özele gidip kan verdim. Sonucu bekliyorum ☺️
mrvrm zeynepulker0 demekki ilk yarım saat bilgisi de doğruymuş. Belki de o arada çıktı bilemem ki onu. Amaan yine çıkmadı deyip koydum köşeye. Sonra öylesine bir bakayım dedim de gördüm. Yoksa atardım çöpe. İnnovita ile de destekledim ardından. Tuvalete yeni çıkıp ardından su içmiş olmama rağmen o seyreltik idrarla bile gölge çıktı. Kan verdim bakalım. Doğrusunu o söyler ☺️
zeynepulker0 mrvrm 5 dakika geçtikten sonra bir kaç testimde yalancı pozitif oluyordu herkeste de olduğu için dedim genelde doktorlar da aynısını dedi 5 dakika sonrası çıktığında tekrarla ilk 5 dakikada yoksa negatiftir diye bu ay idrar değdiği gibi iki çizgi de aynı anda çıkmıştı öyle öğrendim ben kanda da çıkmıştı tabi kan en doğrusu inşallah pozitif çıkar
mrvrm zeynepulker0 dediğim gibi innovitayı da yaptım gölge çıktı bu sefer çok geçmeden. İnşallah doğrudur ☺️ teşekkür ederim 🙏🏻