cakar1616 ameliaytta korkcak birşey yok yani acı esigi herkeisn farklı ama basıtti bana göre hamielelik kiminde hemen bizim olamadi sebepsizdi zaten eşim varikosel ameliyatı olmuştu benden bir sene önce olmadı ben 2 yıl önce ameliyat oldum belki daha fazldir tık yok aşılamalar denendi tutmadı tüp bebekte tekte tuttu kan tahlillerimiz fialn gayet iyidi perde düşük için daha çok yapılan bir durum zaten olmasın di ye e eşimin degerleride normale dönmüştü 26 yaşında başladık 30da ins anneyim iki gün sonra doğum inşallah sizin süreç çok daha kolay olur ama çok dert etmeyin yalnız zannediyoruz kendimizo ama oralara gidince nelerle uğraşıyor insanlar valla