Ben olmadım perde çok büyük değildi ama şekil olarak basıklık var rahmimde. Doktor ameliyat önerdi fakat ben hamile kaldım. Erken doğum olur düşük olur dediler şuan 35+5 haftalık hamileyim. Kanamalı ve sorunlu bir hamilelik geçirdim ama çok şükür doktorların dediği olmadı