Merhabalar bebeğim 8 aylık olmak üzere erkek,inanılmaz hareketli bir bebek kucagımda asla durmuyor ayağa kalkmak istiyor tırmanmak istiyor benimle oyun oynamıyor oyuncaklarıyla oynuyor genelde. Otizmden şüpheleniyorum çünkü;
Göz teması çok az
Adına bazen bakıyor ama adınamı bakıyor anlayamıyorum
Baba dede gibi kelimeler yok bazen aaa uuu ddd diyor
Taklit etmiyor elimle gel gel yapıyorum o yapmıyor
Otizmden çok şüpheleniyorum ağlıyorum üzülüyorum,ne gelirse allahtan tabiki ama çok kötü hissediyorum varmıdır öyle bişey lütfen cevap verin bişey diyin 😔😔😔😔