Gmoli Öyle düşünmemeye çalış bitanem artık yaptırmışsın yani tek testle sen hastasın demeleri de çook yanlış bence zaten herkes o yüzden bu teste karşı çıkıyor ama sen elinden gelen özeni göster, yemene içmene dikkat et, ölçüm saatlerini atlama Allahın izniyle bi süre sonra takibi de bırakırsın çünkü daha önce başıma böyle bir şey gelmedi diyorsun