Ask45 canım senin bu duygunu bende aynısını yaşadım☺️ 2 ay üst üste adet gecikmem oldum gebelik testi aldım yaptım ve yarın adet gördüm ve sonra dedimki bundan sonra asla test falan almicam ne zaman karnım büyürse artık ozaman hamile olduğumu anlarım dedim ve tamda o ay hamile kaldım. Dilerimki sende aynısını yaşarsın 🥰