Ask45 ben ınnovitanın ovülasyon testini kullanıyordum yanında erken gebelikte gönderiyorlardı. Adet günüm gelmeden yapmıyordum yanılmamak ve üzülmemek için. İlk adet olmam gereken günde yaptığımda silik çıktı 3. Gün koyu çıkınca beta verip öğrendim. Onun dışındaki gebelik testleri dediğiniz gibi yanıltıcı olabiliyor üzülüyoruz daha çok. Kan testini gününüzden 1 gün önce değil gününüz gecikince vermeniz daha iyi olur ☺️