ikibebelianne-M asiyeuylas valla benim ikinci ama bende anlamıyorum zaten ilk doğumum o gercek dogum kasılmalarını görmeden 36.haftada hiç sancım yokken suyum sızıyor diye acil sezaryen oldu. Şuan ki sancı mı yoksa yalancı sancı dedikleri mi bilemiyorum
asiyeuylas ikibebelianne-M hm anladım ay inşallah anlarım ya yarın bi kontrolüm var bakalım normal doğum bide ilk olinca baya bi stres var