archiemom Bu gece 3te kasılmaya uyandım, 10-15dk arası durup 4 kez falan kasılmalar oldu. Ekstra bir sancım veya pelvik ağrım olmadı. Düzensiz olduğu için de kalkıp acile gitmedim ama böyle bir şey yaşayıp erken doğum olan var mı? Eşyaları henüz yıkamamıştım bugün ilk işim onları halletmek olacak fena bir korku yaşadım çünkü 🤦🏻♀️
Kvsr46kvsr archiemom devam etmediyse kasılmalarınız korkmayın. Ama düzenli devam ederse hemen gdin tabi ki. Ara ara olması çok normal artık bendede oluyor
GirlandBoy_Mom archiemom bi acile gitseydin canım kasılma normal değil bu haftada en azından nst ye bağlarlar ara ara benimde oluyordu o haftada doktor normal diyordu ama nst de sancım çıkıyordu
yilma archiemom 21 haftadan beri var 35 haftadayım günde kaç kez oluyor sayamıyorum artık 3 ay progesteron kullandım bıraktım devam ediyor açılma yok diye bişey yapmıyorlar
archiemom Bu forum bazen ne konuşmak için açık anlamıyorum sahiden, happymom adı altında aslında mutsuz kadınların hikayeleri hep daha fazla konuşuluyor, bu açıp da cevap alamadığım kaçıncı sağlık sorusu, enteresan.
Pamiramsi Benimde 33+4’te oldu aynı şekilde bir saat boyunca devam etmişti acile gittim serum taktılar kasılmaların rahatlaması için, eve gelince de devam etti bir süre gece uyandırdı felan ama şuan 36+1 olduk doktor Progestan vermişti 36’ya kadar kullandık belki o kasılmaların devamını önlemiştir bilemiyorum siz acile gidin ne olur ne olmaz doğum başlangıcı gibi bir şeyse de ciğer geliştirici vurulur
archiemom Pamiramsi @yilma @Kvsr46kvsr @GirlandBoy_Mom çok teşekkür ederim, gün içinde de devam ediyor ama ona eşlik eden herhangi başka bir belirti de yok, pazartesi doktor kontrolüm var onu mu beklemeliyim yoksa acile gitmeli miyim bilemedim, biraz endişeliyim bu konuda 🤦🏻♀️
Meri3535 archiemom merhaba eğer beline vuran bir ağrı yoksa makatına bi baskı hissetmiyorsan çok da korkma acilde çünkü alttan muayene edecekler canın acıyacak hiç girme o topa doktor muayeneni bekle. Dediğin sancı karnının sertleşip çocuğun bi anda kasılması büyük ihtimalle, ben 30. Haftamdan beri sancı çekiyorum kaç kere de dayanamayıp acile gittim o yüzden hiç önermem. Doktorumun dediği günde 10 kere bu tarz sancılar normal. Düzenli aralıkla ve sıklıkla olmuyorsa sorun yok. Sancılarının saatini tut dakikasını tut. Düzenliyse gitmende fayda var 😇 sancı biraz karışık konu elimden geldiğince anlatmaya çalıştım, geçmiş olsun. 🙏
archiemom Meri3535 çooook teşekkür ederim, şu an alttan muayene hiç istemem gerçekten bu gece de olursa bir doktorumu arayıp sorarım artık yarın diye düşünüyorum.
archiemom Pptyaa ben aslında daha önce de yaşıyodum böyle bir anda karın kaskatı oluyor ve nefesim daralıyor, önceden yorulduğum zamanlarda daha lokal bir yerde ve seyrek oluyordu da gece uyurken bir kaç kez arka arkaya ve tüm karında olunca bi eyvahlar olsun moduna girdim😅
Meri3535 archiemom tabi arayın görüşün, çok çektim şu sancı olayından. Riskli gebe olduğum için her sancıya koştum başlarda. Herkes de alttan muayene ediyo bu durumda insan daha çok geriliyor canı da acıyor. Artık ne yalancı ne geçek sancı kendimi dinleye dinleye doktoruma sora sora çözdüm. İlk gebelik bu konuda zor oluyor. Sancı bilinmiyor konuya alakasız kalabiliyorsun bir anda 🥹🥹
Pptyaa archiemom bende de oluyor Bebiş toplanıyor karnım sertleşiyor nefesim kesecek kadar değil ama bi ağrı gibi rahatsızlık hissi oluyor sanırım bunun daha yoğunu kasılma hissi oluyor
ikibebelianne-M archiemom bende 34 haftalığım ara ara karnımın icinde toplanıyor tas gibi oluyor. Biraz stresli bir dönemden geçiyorum kendimi dün temizliğe verdim, bugünde bebek alışverişi derken yoruldum sanırım alttan baskıda yapmaya basladı bugün ve aşırı hareketli. Umarım erken doğum belirtisi değildir belimde kasıklarımda ağrı yok, sizde var mı acaba haftaya kontrolüm var o yüzden gitmedim doktora alttan baskı yapmasina normal yeri daraliyor rahim ağzı uzunluğun gayet iyi demisti
asiyeuylas ikibebelianne-M ben 39+4 deyim ilk gebeliğim kasılma veya sancı yok ama kasılmayi zaten anlayamiyorum nasıl anliycam
ikibebelianne-M asiyeuylas valla benim ikinci ama bende anlamıyorum zaten ilk doğumum o gercek dogum kasılmalarını görmeden 36.haftada hiç sancım yokken suyum sızıyor diye acil sezaryen oldu. Şuan ki sancı mı yoksa yalancı sancı dedikleri mi bilemiyorum
asiyeuylas Kızlar ben 39+4 deyim ilk gebeliğim karnım sert ama ne sancı var ne kasılma zaten kasılma olsa anlayabilirmiyim bilmiyorum bu yüzden çok korkuyorum nasıl anlarım