Cnsyldz doğru haklısın önemli olan o. Benimde serkilaj olmasına rağmen 18 mm e düşmüştü sancı da çıkınca yatırmışlardı iki doz ciğer geliştirici vurdular 25 e çıkında göndermişlerdi. Benimki hep erkenci kuş olmaya niyetliydi ama şükür dinlene dinlene 36 yı gördüm ben. Daha fazla beklemicez zaten haftaya yatıcam hastaneye serkilajımı çıkartıp doğuma alacaklar. Allah’a şükür. Umarım sizin de zamanında gelir bebişiniz sağlıkla sıhhatle 🥰