Cnsyldz 30 a ben sancılanma ile hastanede girmiştim ama çıktık tabi şükür bi sıkıntı olmadı gemti gitti o günler. Bu süreçten sonra yalancı kasılmalarım çok oldu, Bebek toparlanmaları fenaydı, karnımın sertleşmesi çok oluyordu, yürümek bi anda acayip zorlaştı hayatımda hiç bu kadar zorlanmamıştım. Mide yanması deseniz uyutmuyor iki yemek yesem doyuyorum. Çocuk bi tekme atıyor kaburgama kıvranıyorum acıdan. Kaplumbağa gibi sırt üstü yatsam asla doğrulamıyordum yardımsız. Sağa sola dönerken can yakıyo her dk tuvalettesin. 35 lerde artık bacak bacak üstüne atamadığını fark ediyorsun. Çok sıcak basıyor bazen nefes alamıyorsunuz. Uyukluyorsunuz çoğunlukla. Daha ne diyim bel ağrısı hemoroid problemleri çıkabiliyor, iyi yağlanmazsanız çatlayabilirsiniz. Asıl hamilelik şimdi başlıyor tebrik ederim seni. Ben 10 güne kurtuluyorum bebişi kucağıma alıyorum. Darısı başınıza inş 🥰🙏🙏