Ebrunr canım bak benim kimseyle derdim yok kimseye kötülük yapma gibi bir niyetim yok ben bildiğimi gördüğümü duyduğumu paylaştım sen neye dayanaraktan böyle bir şey olamaz diyorsun peki? Hadi ben gördüğüme duyduğumu çevremde yaşayan birilerini görüp söylüyorum. Anlaşılan senin çevremde böyle bir olay olmamış inanmıyosun bana cahil diyosun saçma sapan yargılıyosun sakin ol bence biraz sor soruştur oku dinle öyle gel burda beni yargıla