K-ader Sans_seninle hatırlayamadım ya kusura bakmayın hamilelikte 3. aydan sonra bıraktırdı doktor zaten baya zaman geçtiği için unutmuşum
Byzz61 Sans_seninle adetiniz düzenli mi ? Bende bu ay başlayacağım takibe. Ama ben ilaçsız adet olamıyorum pcosum bende
Lovebaby27 Byzz61 bende pcosum 2 defa olumsuz sonuçlandı 3.ignemi vuruldum pazartesi inşallah olumlu sonuç alırım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sans_seninle Lovebaby27 inşallah bizi de haberdar et bende çok istiyorum bu ay benden yapıcam Klomen filan kullandın mı
ozgemr1 Lovebaby27 bende aynı şekilde 2 olumsuz denememiz oldu bu ay 3 denememiz pazartesi çatlatma iğnesini olacağım inşallah hayırlı haberler alırız bu ayda olmazsa rahim filmi istedi doktorum senin sürecin nasıl canım
Lovebaby27 ozgemr1 bende aynı şekilde bu ay olmazsa rahim filimi istedi 2 yıldır olmuyor pcosum canım