Sans_seninle Kızlar bu ay doktorla beraber yumurta takibi yapıcam çatlama iğneside yaparız dedi doktor bende Pcos var yumurta tembelliği var iyi gelir mi sizce hamile kalan var mı
Minikmercimek_ Sans_seninle bende bu şekilde hamile kaldım siz tedaviye basladınız sanıeım rabbim yolunuzu kolaylastırsın inşallah tutar 🤲
Lovebaby27 Sans_seninle 2 defa olumsuz sonuçlandı 3.ignemi pazartesi vuruldum inşallah hayırlı sonuç alırım 🤲🏻
Zehrakbkc Sans_seninle Daha fazla yumurta oluyor şans artıyor benim doktorum vermişti sonrasında da çatlatma iğnesi oldum
Sans_seninle Zehrakbkc ne zaman kullandın kaç gün kullandın bende Pcos var ama ben evde yumurta takibi yapıyorum Pik görüyorum
Zehrakbkc Sans_seninle 5 gün kullandım sabah akşam ilaç bittikten sonra doktora kontrole gittim 4-5 tane olgunlaşmış yumurta olmuştu sonrasında iğne vuruldum 36 saat sonra ilişki oldu o şekilde ilkte hamile kaldım çok şükür
Sans_seninle Zehrakbkc bende bu ay evde Ovilasyon yaptım bu ayda olmazsa doktora gidicem bende doktorla beraber yumurta takibi yapıp aşılama olucam hatta klomeni de söyleyim verir belki adetin 2. Veya 3 günü veriyormuş herhalde
Sans_seninle Minikmercimek_ daha başlamadım bu ay evde Ovilasyon işe takip yaptım bu da olmazsa doktorla takip edip aşılama vericek doktor
K-ader bende de pcos var çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ilkte şuan 36+1 im. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️
K-ader Sans_seninle evet fazla kilom vardı hamile kaldıktan sonra diyetisyene gitmiştim 4 ay falan şuana kadar da toplam 6 kilo aldım
K-ader Sans_seninle folik asit kullanmaya başlamıştım gebe kalmadan önce kullanmıyorsan kullanmalısın mutlaka
K-ader Sans_seninle hatırlayamadım ya kusura bakmayın hamilelikte 3. aydan sonra bıraktırdı doktor zaten baya zaman geçtiği için unutmuşum