kyn52 canım benimde hamilelikten dolayı burnum tıkalı ilk aylarım da grip olmuştum grip geçti ama tıkanıklığı kaldı ondan buya a burnum tıkalı normal illadin kullanmaya başlamıştım bir kere acildeki doktor kullanma bırak dedi kadın doğum doktoru ise geceleri rahat uyumam için kullanabilirsin dedi aşırı kaçmamak şartıyla valla 9 aydır kullanıyorum nerdeyse başka türlü nefes alamıyorum zaten Antalya gibi biterse nefes almak zorken birde burun tıkanıklığı zor oluyor mecburen kullanıyorum umarım doğumdan sonra geçer çok rahatsız bir durum