Budak41 bebeğiniz kolik olmadığı sürece uyku problemi çok yaşamazsınız stres yapmayın yenidoğan dönemi zaten çabuk uykuya geçiyorlar beslerken bi bakmışsınız sızmış oluyor😂, asla şunu yapmam bunu yapmam diye kendinizi de şartlamayın, şimdiden plan program yapıp sonrasında olmadı diye depresyona bile girebiliyor insan 🌸 ben de asla sallamam, gezdirerek uyutmam vs diyordum allah bana infial kolik bebek vererek laflarımı yedirdi maalesef ahsjdj ama tabi ki belli bir süreden sonda ikimizde birbirimizi çözerek uyku rutini oluşturduk