Leylak34 ben biraz abarttım sanırım ama tüm imkanlarımı kullanmak istedim.
Kendim 3D çizim yapıp 3D yazıcım olduğu için
Biberon çizdim içerisine badem şekeri koydum
Magnet yaptım isimli onu da 3D yazıcıdan baskı aldım magnet arkasında davetiye kâğıdı alıp evdeki yazıcıyla baskı aldım tasarımı canvada yaptım
Kolonya şişesi doldurdum üstüne sticker kâğıdı alıp tasarımı canvada kendim yaptım
Çikolata stickerlarını da kendim yaptım
İçime çok sindi hem hastanede hediyelik olarak hemde 40 mevlüdü için hazırlık yaptım 🤭
[https://mutluresim.com/images/2025/07/09/X3NeqG.jpeg](https://)