Leylak34 10-15 tane kolonya yapıcam küçük şişelere doldurup kurdele yapıştırıp isimli sticker yapıştırıcam. Yine 10-15 tane de isimli tarihli Magnet yaptırıcam. Kendi aileme ve birkaç sevdiğim kişilere vereceğim sadece. Maksat kızıma, bana ve sevdiklerime anı kalsın. Başkası ya stickerini sökecek ya da Magneti kullanmayacak bile o yüzden değmez onlara