Ben de şuan 5+2 deyim uygulamaya göre. Sad 6 Haziran. Gebelik testi yaptım, çift çizgiyi görünce 9 Temmuz’da yani uygulamaya göre 4+5’te beta değerimi 1618 olarak öğrendim. Doktor üstten ultrasonla keseyi göremediğini söyledi 2 hafta sonra gel dedi. Sadece beta değerime bakıp yollayacaktı ama ben diğer kan testlerime de bakar mısınız diye rica ettim. Çünkü ben 2 düşük geçmişi olan bir anne adayıyım. Troidim 5,22 çıkmış ama doktorum bunu önemsemedi, ben de dahiliye doktorumla görüştüm, 2,5 altı olması gerek diye ilaç başladı. Diğer düşüklerimde kan pıhtılaşması sorunumun olduğunu öğrenmiştim, bu yüzden kan sulandırıcı iğne ve hapı bir arada kullanıyorum. Bir de folik asit. Umarım her şey yolunda gider, sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız🙏🙏🙏