Aysnrplt ben 31.haftamdayim bugun Avent elektrikli aldim cok arastirdim herkesin tercih butce meselesi ayridir tabi..
Manuel hem el yoruyor hem de verimli bi sagim gerceklestirmiyormus bu nedenle bende elektrikli tercih ettim kullanip deneyimleyip gorecegiz umarim memnun kaliriz ise yarayacagini dusunuyorum kullanan arkadaslarim cok memnunlar..