1umutturyasamak ben buna katilmiyorum lazim olursa dediginiz dogumdan hemen sonra emzirme ihtiyaci olacak meme reddi olmasi durumunda ancak sagip biberonla verilebilir süt gelmemesi veya hic olmamasi cok dusuk ihtimal. Indirim zamani degerlendirilip alinabilir diye dusunuyorum cunku ihtiyac kesinlikle..