Rabbim sabır versin.. çok kötü birşey.. bazı doktorlar çok duyarsız olabiliyor.. ilk gittiğim doktor öyleydi mesela..kendiside hamileydi ama her sordum soruya terler gibi cevap veriyordu.. 2.yi 3. ya bilmiyorum ama ilk gebeliğinde insan herşeyi merak edip acaip pimpirikli oluyor. ve bence bu gayet normal.. 19 haftalık hamileyim 3. doktorum.. Ve memnunum. 2. Gittiğim doktorda iyiydi.. Bence birkaç doktoru tecrübe edip referans alarak doktor seçilmesi.. özellikle hamile psikolojisini önemseyen bir doktor olmalı..Rabbim hepimizin bebeğini korusun.. Emanet ettiği canlara annelik yapabilmeyi nasip etsin..