Mumi blippi ben normal doğum yaptığımda doktora ikincisini sezeryan istiyorum demistim 😊 çok travmali geçmişti 3 kilo olmasına rağmen.simdi ikinciyi daha az acır dedikleri için normal istiyorum.insallah öyle olur yoksa sezeryana okeyim :)