Merhaba hanımlar 36 haftalık hamileyim kilosu 3300 şuan . Normal doğum olsun diye kilosu fazla olduğu için 40 i beklemeyecegiz.doktorum 40 ta 4 kiloyu geçer dedi.haftaya müdahale edecekmiş nasıl bir müdahale dedim eliyle bebeğin başını mi ellemeye caliscakmis tam anlamadım.uyaracakmis sanırım.Kanamam olur mu açıkçası endişeliyim normalden sezeryana döner mi