Sssbbbs Ben 22.haftada yaptırdım çünkü sağlık ocağında aşı bitmişti. Gelir gelmez hemen yaptırdım 💉 İlk gün hiçbir şey hissetmedim ikinci gün sol kolumun üstünde hafif ağrı oldu üstüne ağırlığımı vermeden yattım o kadar. Hiç korkulacak bir ağrı yok ki benim canım çok tatlıdır yani 🙏🏻