Sssbbbs Sağlık ocağından aradılar aşı olmam gerektiğini söylediler ama bence haftam erken olabilir 19 a daha girmedim az kaldı ama. Doktora danışacağım ama yan etkisini gören vs var mı
QueenM77 Sssbbbs Benim sağlık ocağındaki hemşirem 24-28 haftalarda yapılmasını söylemişti bende öyle yaptırmıştım
demirrleydi_ Sssbbbs demin geldm sağlık ocağından 22 haftalık şuan aşımı oldum ama bana tetanoz ağrı ateş ve soğuk ter döktürüyor şuan kolum ağırlaştı ve üşüyorum gibi güzel zamanda oldum galiba sıcağın ortasında üşüyorum 😂😂😳😂
tugba-yusra Sssbbbs bende aradıklarında gittim 2 doz oldum yan etkisi olmadı sadece biraz kolum ağrımıştı ikincide Hiçbişey olmadı zamanında yaptır bence
S-nur1 Beni de 19 da aradılar 22 yim şuan hafta içi felan yaptırmayı düşünüyorum bende korkuyorum biraz çok yan etki yaşayan olmuş ☹️
QueenM77 S-nur1 Bende 24 ile 28. Haftalarda oldum ama bir yan etkisini görmedim Allaha şükür. Şuan 32 haftadayız
QueenM77 S-nur1 Birinci doz karmaydı. Tetanoz, difteri ve boğmacaydı. İkinci dozu normal tetanoz yapıyorlar zaten. Boğmaca falan ilk doza ait bişey iki kere yapılmıyor merak etmeyin
ynzl Sssbbbs tdap aşısı yani boğmacalı olan ileri haftalarda yaptırıldığında daha koruyucu oluyormuş o yüzden ben 27.haftada yaptırdım ama doktoruma danıştım tabii ki. Siz de doktorunuz nasıl derse öyle ilerleyebilirsiniz. Hiçbir yan etki yaşamadım 🌸
Nazf Sssbbbs ben karma olanı yaptırdım. Daha önce köpek ısırdığı için Tetanoz aşısı olmuştum ve gerçekten çok zorlanmıştım çok kötü geçmişti ama bu karma aşısını anlamadım bile sadece iki gün çok hafif kolum ağrıdı ve geçti