Misskaynak
Misskaynak bende öyleyim bir oturma odasını 4 kere dinlenerek süpüyorum resmen, kalbim ağzımda atıyor cokda kilo almadım doktorum kansızlıktan dedi yinede bir kardiyoloji ye görün dedi, kardiyoloji gittim eko ekg çekildi taşikardi cıktı hamilelikte olur kansızlık tetikler dedi 🤪hamileliğin ilk başlarında kusmaktan düşük tehlikesinden birşey yapamıyordum şimdide bu yüzden böyle gececek benim hep galiba 😊