annesininincitanesi ssusarii Sade sodayı çok görüyorum bu gibi başlıklarda canım bir araştır istersen. Kızların da dediği gibi ceviz, kefir, muz, gebelik şekerin yoksa karpuz kilo aldırıyormuş bebeğe. Sağlıkla doğsun 🧿
sibell77 ssusarii canım sağlıklı olması en önemlisi gerisinin önemi yok benim ilk evladım 2510 kilo doğdu küçücüktü sonra 1 2 ay sonra bir aldı herkes şaşırdı kilo değil sağlık önemli sakın bunları düşünüp kendine yük etme
Aysllllm ssusarii benim de iki hafta da sadece 300 gram almış ..35 haftalık olduk biraz nazlı olucak galiba kilo alımında ..🤷37-38 gibi doğum olur tahminen benim..bilmiyorum alsa alsa 300 -400 gram alsa üç kiloyu belki bulabilir belki bulamaz
Cnsymn ssusarii arkadaşım küçük doğacak diye sezeryanda tansiyonlarım çıkmıştı iki günün tansiyon ilacı kullandım küçük doğdu diye ilk kırk günümü öyle kötü geçirmiştim ki o kadar pişmanım şimdi kızım 2.100 gram doğdu ve daha sonra kilo da verdi 2 kiloydu ama şimdi yaşıtlarını geçti gayet iyi sağlığı yerinde olsun da öyle güzel büyüyorlar ki bu küçükler anlatamam
Tgbkts ssusarii bugün bende 36+1 de gittim 2300 gram bacak boyu 4 hafta karin cevresi 2 hafta geriden geliyor dedi 🥺 dikkatte ediyorum ama almiyor cocuk bir turlu 🥺
Sonbir12 ssusarii 2 kaşik tahin ye muz ciğ badem kaşar peyniri yumurta haşlanmis ceviz yogurt bunlari gunluk tuket
Nibozog ssusarii canımmmm hiç üzülme kuzenim 1000 gr doğdu şimdi 13 yaşında kapılardan eğilerek geçiyor hem enine oldu hem boyuna. Sağlıklı olsun zaten sen anne olarak ona çok iyi bakacaksın ❤️❤️❤️
Alismomss @ssusarii canım benim oğluma da 2800 dedi hatta 2500 bile olabilir ama ultrason da 200-300 gr civarı az ve cok olarak tartım yapılabiliyor demişti doktor. Oğlum 2 haftaya yakın geriden geliyordu gelişim olarak. 3.150 gr doğmuştu